Aftellen! - Reisverslag uit Wijhe, Nederland van Daniëlle Groot Koerkamp - WaarBenJij.nu Aftellen! - Reisverslag uit Wijhe, Nederland van Daniëlle Groot Koerkamp - WaarBenJij.nu

Aftellen!

Door: Daniëlle

Blijf op de hoogte en volg Daniëlle

26 Augustus 2013 | Nederland, Wijhe

Hai allemaal!
Daar zit je dan, aan de vooravond van de grote reis naar de andere kant van de wereld. Een kleine to-do list met dingen die ik morgenvroeg nog even snel moet fixen, aangevuld met enkele producten die ik nog in mijn backpack moet stoppen ligt naast me. De handbagagetas ligt half gevuld op de grond en is omringd door spullen die ik er nog bij in moet stoppen (/proppen).

Nog geen spanningen, doemscenario’s of tranentrekkerij te bekennen, maar ook het besef dat de Australiëreis écht begint is eigenlijk nog niet gearriveerd. Waarschijnlijk komt dat wel als we Schiphol naderen, of als ik moederziel alleen op het vliegveld van Singapore zit te wachten (arme ik ;-)).

De eindbestemming van de 26 uur durende vlucht is Melbourne. Hier zal ik een paar dagen bij een vriendin blijven slapen en vanuit daar maak ik verdere plannen. Wordt het Sydney, of een national park? Of pak ik toch eerst de great ocean road mee?
Je leest het in de volgende waarbenjij…… (spannende cliffhanger hé?))

Xx Daniëlle

  • 26 Augustus 2013 - 23:43

    Monique:

    Hey....Daan,

    Aan mij de eerste eer;) Dat krijg met mensen die snachts nog hard aan het werk zijn maar voor jou maak ik altijd even tijd.
    Heel veel succes met de laatste keuzes en het prop werk en als je only lonely op singapore airport dwaalt vast en zeker dan de kriebels komen.
    Ik pink hier vast een traantje goede reise scrabble mate.
    X

  • 27 Augustus 2013 - 00:04

    Erna:

    Hier nog een, van een niet aan het werk zijnde, nachtbraker die je nog van alle goeds toewenst op je trektocht aan de andere kant en voor nu nog eerst een rustig nachtje thuis bij mams en paps.
    Kijk weer uit naar je reisverslagen en naar de foto's. Jaja ik zal opletten wat je .......:)

  • 27 Augustus 2013 - 00:05

    Fien:

    Gonnamishyou!
    en goede reis om mee te beginnen....
    fien

  • 27 Augustus 2013 - 06:26

    Agnes:

    Goedemorgen Daniëlle

    Hopelijk een goede nachtrust gehad, ik zie je nu met de laatste spulletjes beneden komen, hahaha!
    Zo naar Schiphol en dan begint je avontuur weer die ik zeker weer zal volgen, dus dat is wachten op je eerste verhaal.
    Hééééel vééééel plezier en .......

    Kus mama

  • 27 Augustus 2013 - 07:26

    Cis:

    Jow sissie!

    Je zit al in de auto... ik zit aan de koffie en ga zo aan het werk. Domper, ik weet wel wat mijn voorkeur heeft. ;) Goede reis! Veel plezier in Singapore met de verrassing die je zo krijgt op Schiphol (dit lees je toch pas in Melbourne). Haha.

    Liefs Cis

  • 27 Augustus 2013 - 11:13

    Christa:

    Daan!!
    Haha, zeker een grote cliffhanger!! Maar je gaat ons natuurlijk snel genoeg op de hoogte houden ;) Ik ben heel benieuwd! En ik vind het wel spannend voor je! Hopelijk heb je een goede vlucht! Maar dat komt vast allemaal goed..:)
    Knuffel!! Xxxxxx

  • 27 Augustus 2013 - 18:38

    Elly:

    Hallo Daniëlle,

    Tegen die tijd dat je dit leest heb je de lange reis al achter de rug en is je DROOMREIS nu echt begonnen.
    Ik ben erg benieuwd naar je cliffhanger dus wat mij betreft kom maar op.

    Groet Elly


  • 28 Augustus 2013 - 08:49

    Fien:

    en singapore al gepasserd?

  • 28 Augustus 2013 - 21:54

    Vince En Bianca:

    Hai daan
    Hoop dat je een goede vlucht hebt gehad.
    We wensen je onwijs veel reis plezier.
    Maak er een super reis van, we horen van je.
    Dikke kus van ons!

Tags: Australië

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Daniëlle

Actief sinds 07 Jan. 2009
Verslag gelezen: 214
Totaal aantal bezoekers 37426

Voorgaande reizen:

02 Februari 2018 - 31 December 2018

Canada

27 Augustus 2013 - 01 Januari 2014

Australië

08 Juli 2013 - 09 Augustus 2013

Zuid-Amerika

03 April 2011 - 24 Juni 2011

Zambia

15 Januari 2009 - 20 Juni 2009

Amerika

Landen bezocht: