Cis en Sis gaan er weer vandoor! - Reisverslag uit Wijhe, Nederland van Daniëlle Groot Koerkamp - WaarBenJij.nu Cis en Sis gaan er weer vandoor! - Reisverslag uit Wijhe, Nederland van Daniëlle Groot Koerkamp - WaarBenJij.nu

Cis en Sis gaan er weer vandoor!

Door: Daniëlle Groot Koerkamp

Blijf op de hoogte en volg Daniëlle

07 Juli 2013 | Nederland, Wijhe

“De meeste ongelukken gebeuren thuis. Een betere reden om op reis te gaan bestaat er niet.”
Deze kreet schitterde op de afscheidskaart van mijn collega’s. En… wat kan je daar nou tegen inbrengen?

De backpack is inmiddels gepakt, de tickets zijn geboekt en de planning is rond. Althans, de planning van de eerste reis. Onder het motto ‘als je het doet, moet je het goed doen’, heb ik namelijk besloten twee reizen te gaan maken.

De eerste reis begint morgen, wanneer Ceciel en ik op het vliegtuig naar Buenos Aires stappen. De komende maand gaan we Argentinië, Bolivia en Peru onveilig maken. Twee Hollandse dames, gewapend met een dikke Lonely Planet en een uiterst gevaarlijk (maar multifunctioneel) zakmes. Alle criminelen, maak jullie borst maar nat… want we komen eraan!

De tweede reis volgt een maand later, wanneer ik op 28 augustus voet op Australische bodem zet. Maar dat is voor nu nog toekomstmuziek, want de komende maand ga ik jullie eerst op de hoogte houden over het wel en wee van Cis en Sis in Zuid-Amerika.
Hoewel dit klinkt als een ontzettend foute Bassie en Adriaan film, weet ik zeker dat zelfs deze twee oude rotten jaloers op ons avontuur zullen zijn! Van de Iguazu watervallen, tot de zoutvlaktes in Uyuni en van Machu Picchu tot Copacabana; we gaan het komende maand allemaal meemaken!

Liefs Daniëlle

• 07 Juli 2013 - 22:06

Felix, José, Caby En Tim:

HoiHoi,

Wij wensen jullie veel succes en we zullen de reis met veel plezier volgen!!

Groetjes, Felix, José, Caby en Tim

• 07 Juli 2013 - 22:06

Elly:

Cis en Sis,

Een toffe onvergetelijke reis gewenst in Zuid-Amerika, zie nu al uit naar jullie reisverslag.
    Geniet er saampies van.
    Groet Elly

• 07 Juli 2013 - 22:31

Agnes:

Hoi Daniëlle

Aan de vooravond van je "eerste" reis, met nog een lekkere nachtrust in eigen bed voor de boeg wens ik je héél veel plezier en kijk ik uit naar je eerste reis ervaring in Buenos Aires.

Agnes

• 07 Juli 2013 - 22:32

Dw4:

Veeeeeeeeeeeeeeel plezier

• 07 Juli 2013 - 22:35

Ceciel:

Jahoooeeeee!! Here we come!! :)
    Tot morgenVROEG!!
    xx

• 07 Juli 2013 - 23:37

Dennis Krokké :

Ondanks een overweldigend gevoel van jaloezie wens ik jullie een hele mooie en avontuurlijke reis toe, geniet ervan!

• 08 Juli 2013 - 06:46

Marye:

HEEEEEEL VEEEL PLEZIER!!! xxx

• 08 Juli 2013 - 07:09

Wgm:

suuuuper cisies en geniet ervan samen

• 08 Juli 2013 - 10:08

Chris:

Hey Cis en Sis!!
    Heeeeel erg veel plezier tijdens jullie reis!! Een hele goede vlucht voor straks. En leuk dat jullie ons op de hoogte gaan houden van jullie belevenissen. Ik kijk al uit naar het volgende verslag!
    X Chris ;)

• 08 Juli 2013 - 20:42

Elise B.:

Super leuk dat je weer al je avonturen gaat bijhouden! Ben heel benieuwd en ik wacht nu alvast op je eerste verslag! Heel veel plezier!
    xx

• 09 Juli 2013 - 08:57

Els:

Heel veel plezier en GENIET!!!

• 09 Juli 2013 - 13:36

Marloes:

Hee! Heeeeeeeeeeeeeeel veel plezier daar! En geniet er maar samen van! ;) Xxx

• 09 Juli 2013 - 13:57

Rianne:

Heel veel plezier ladies!! xx

• 10 Juli 2013 - 11:26

Linet:

Cis en Sis, geniet ervan en heeel veel plezier!!

• 16 Juli 2013 - 14:03

Fien:

en bedankt voor het zonnestraaltje
    doe mnq er maar 2

• 17 Juli 2013 - 13:28

Erna:

Deze ouwe rot heeft dus nu pas door dat ik hier weer op kon reageren.
    Bassie en Adriaan kijk ik niet naar uit, maar naar jullie verhalen wel, met een tikkeltje jaloezie, omdat mij het lef ontbreekt. Dames neem het er lekker van!!

Erna

• 18 Juli 2013 - 06:47

Fien:

nelson mandela 95 jaar
    en de zonnebloemen bij guus zijn precies op tijd goed voor de kermis
    henk gaat vandaag naar de 4 daaagse
    en verder is her hier gewoon zomer geworden!
    doeieiei