Aftellen.... - Reisverslag uit Wijhe, Nederland van Daniëlle Groot Koerkamp - WaarBenJij.nu Aftellen.... - Reisverslag uit Wijhe, Nederland van Daniëlle Groot Koerkamp - WaarBenJij.nu

Aftellen....

Door: Danielle

Blijf op de hoogte en volg Daniëlle

08 Januari 2009 | Nederland, Wijhe

Hi there!

Precies over een week zit ik nu in het vliegtuig dat (als het goed is) richting Amerika gaat. JFK Airport, New York City om precies te zijn.

Samen met Melissa en Phoebe (2 klasgenootjes) ga ik namelijk een half jaartje studeren aan de State University of New York. Deze universiteit ligt in het prachtige plaatsje New Paltz, dat een paar uurtjes van New York vandaan ligt.
Ik heb er ontzettend veel zin in, het visum is geregeld, het paspoort ligt klaar, er is een kamer op de campus voor me gereserveerd… Nu alleen nog de koffers inpakken en NEW YORK, Here I come!!!

Liefs Danielle
(of ‘Denjel’ hoe ze het daar uitspreken)

  • 08 Januari 2009 - 13:09

    Elise B.:

    woei!! wat gaaf! En top dat je ook deze site bijhoudt! Nouja wel bijhouden dus he ;) want ik ben super benieuwd en nieuwsgierig, maar vooral hoop ik dat je het daar ontzettend naar je zin hebt! Wel terug komen he ;)
    xx

  • 08 Januari 2009 - 19:13

    Elise:

    Hee,

    Leuk man nu ga ik/wij jou bijhouden ;)!
    Ik hoop dat je het net zo leuk krijgt als ik toen had :D!

    Hou ons bij ;) liefs

  • 08 Januari 2009 - 21:20

    Ceciel:

    Joow sissie!
    Leuk leuk, was ik mooi jouw eerste lid! ;)

    x ybs

  • 09 Januari 2009 - 11:53

    Nina Schoonbeek:

    Leuk dat jij ook een site gaat bijhouden!
    Ben namelijk erg benieuwd naar je "American Dream"!!

    xxx

  • 09 Januari 2009 - 14:35

    Bokke:

    Danielle :D wat lache dat jij ook naar het buitenland gaat ;) ik zit hier samen met een vriend van mij, een beetje ijslandse verhalen studeren.. Vandaag drama gehad echt super lache.. maar hoor het wel.

    Groet Bokke

  • 09 Januari 2009 - 19:40

    Bianca Kogelman:

    Doenoeee! (Haha ;))
    Jajaaa, het is bijna zover! Nog eventjes he.. Heel erg veel plezier, en ik ga proberen je verhalen te volgen! Studeren is wel even wat anders dan stage lopen he, dus onze verhalen zullen vast heel anders zijn. Haha ;).

    Geniet ervan!
    xxx

  • 10 Januari 2009 - 14:24

    Sandy:

    Hee meis!
    Echt super gaaf en het is bijna zover! ;) Ik hoop dat je een super mooie tijd daar gaat beleven, maar daar twijfel ik niet aan, haha! Laat vooral veel van je horen zodat wij lekker mee kunnen genieten! :D Meid, geniet ervan!!
    Dikke kus!

  • 12 Januari 2009 - 21:12

    Tetske.:

    Whaaaaa, het is al bijna zover! Ik ben heel erg benieuwd! Veel plezier alvast! Gaat gewoon helemaal goedkomen, ik heb helemaal zo'n voorgevoel!
    Je rode armbandjes hebben trouwens geholpen! We hebben gewonnen met onze presentatie! :)

  • 14 Januari 2009 - 19:31

    Agnes:

    Hallo Danielle
    Nog een kort nachtje en dan begint jou grote avontuur!
    Heel veel plezier en geniet ervan.
    Papa en Mama

  • 15 Januari 2009 - 08:42

    P En M:

    Hallo Danielle
    Ja, inderdaad na een heeeeeeeeel kort nachtje, 280 km en 6 uur later zijn we weer thuis. Jou avontuur is nu echt begonnen. We hopen dat je een goede vlucht/reis hebt gehad en dat alles volgens plan verlopen is. Maar dat horen we vast nog wel.We hopen dat je de verrassing, in je tas, kunt waarderen en dat je er veel (lees)plezier aan zult beleven.
    groetjes papa en mama

  • 15 Januari 2009 - 14:06

    Christa:

    Daaan!!!! Ik mis je nu al :'( Kom terug, kom terug!!!
    Nee geintje!! Geniet er maar lekker van :D Een half jaar vliegt zo voorbij!!
    Dikke kus!!

  • 15 Januari 2009 - 18:34

    Guus:

    Nou veel plezier daaro,
    Leuk he zo'n lange dag
    dag

  • 16 Januari 2009 - 16:41

    Chris:

    Whauw weg van dit koude landje :D
    vast ook de eerste keer daar in NY???

    ik zal je volgen (H) dus wel veel posten he!
    en 6 maand vliegt zo voorbij :D als je veel plezier hebt!
    dan vind je het jammer dat je weer terug moet ;)
    nogmaals heel veel plezier!

    xX

  • 17 Januari 2009 - 10:03

    Sophie & Jolien:


    Hee Daniëlle...
    Heel veel plezier daar!
    Groetjes vanaf hier, fam. Hunneman

  • 17 Januari 2009 - 14:14

    Yvette H.:

    Hoi danielle

    Ik hoop dat je het naar je zin zal hebben, en dat er hartstikke mooi weer is. Bij ons is het namelijk steenkoud :(

    groetjes :)

  • 17 Januari 2009 - 16:04

    Dionne:

    hoi danielle
    ik hoop dat je het leuk vind
    groetje en veel plezier van dionne

  • 17 Januari 2009 - 17:02

    Tim:

    echt leuk hoor!

    k ben benieuwd of er foto's op komen

  • 18 Januari 2009 - 08:33

    Susan GK:

    Hee Danielle!! Heb begrepen dat je inmiddels bent aangekomen in NY, wou je nog even ontzettend veel plezier wensen het komende halfjaar! Geniet ervan! Groetjes Susan

  • 18 Januari 2009 - 18:01

    Wendy:

    Haha, grapje, had bij de foto's van iemand anders gekeken :-|

    Die van jou komen nog denk ik ;-)

    Liefs Wendy

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Daniëlle

Actief sinds 07 Jan. 2009
Verslag gelezen: 142
Totaal aantal bezoekers 37423

Voorgaande reizen:

02 Februari 2018 - 31 December 2018

Canada

27 Augustus 2013 - 01 Januari 2014

Australië

08 Juli 2013 - 09 Augustus 2013

Zuid-Amerika

03 April 2011 - 24 Juni 2011

Zambia

15 Januari 2009 - 20 Juni 2009

Amerika

Landen bezocht: