Check.... Check.... Dubbel Check - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Daniëlle Groot Koerkamp - WaarBenJij.nu Check.... Check.... Dubbel Check - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Daniëlle Groot Koerkamp - WaarBenJij.nu

Check.... Check.... Dubbel Check

Door: Danielle

Blijf op de hoogte en volg Daniëlle

19 Juni 2009 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

- Een barre koude winter overleefd (zonder Uggs)..... Check
- Konten kussen bij leraren om te vragen of ze me aub zouden willen 'adopteren' in de klas....... Check
- Hassbrook eten zonder buikgriep of andere klachten..... Check
- Een half jaar met Gelithia in 1 kamer geleefd..... Dubbel Check!!
- Maar 1 keer mijn schoolpasje kwijt geraakt..... Check (overigens nog steeds niet weergevonden!!)
- P&G's, Cuddy's, Murphy's, Fat Bobs, Oasis meerdere malen onveilig gemaakt...... Check
- Vrienden gemaakt over de hele wereld, inclusief Nederland..... Check
- Alle klassen met een voldoende afgesloten, waaronder 2 met een A..... Check
- Amerika doorgekomen zonder gearresteerd te worden (dit is lang niet iedereen gelukt).... Check
- Van alles leren eten.... Check
- De Niagara Falls gezien..... Check
- Een Chinese busreis geboekt en deze met succes doorstaan (Ceciel succes in Azië ;)).....Check
- Verschillende goedkope hostels geprobeerd en doorgekomen zonder enge beesten te zijn tegengekomen...... Check
- Een half jaar het kleine plaatsje New Paltz bewoond.... Check
- Mijn fake ID met een stalen gezicht (en een lieve glimlach) afgegeven.... Check
- ...En hier dan ook de clubs mee binnen komen..... Check
- Me een echte New Yorkse voelen als ik door de city loop..... Check
- Las Vegas gezien en ervaren..... Check
- (Illegaal) Gegokt in Fabulous Las Vegas..... Check
- In een 3 sterren hotel geslapen..... Check
- Een roadtrip gedaan door het westen van de USA.... Check
- Verschillende national parks gezien,.... Check
- Half Dome overwonnen zonder klagen.......
- Half Dome overwonnen met klagen...... CHECK!!
- Mijn grenzen verlegd..... Check
- Mijn Engels verbeterd..... Check
- Met mijn voeten in de Pacific Ocean gestaan...... Check
- San Francisco bezocht.... Check
- Me bevonden tussen the rich en famous in Los Angeles.... Check
- Een maand geslapen op een lek matje...... Check
- Een maand geslapen in een niet-helemaal-waterproof-tentje.... Check
- Queen geworden in het spannen van dekzeilen..... Check
- Getoileteerd in een gat in de grond..... Check (Maar een eenmalige Check!!)
- Op de foto geweest met Dora the Explorer in de Universal Studio's.... Check
- Flink veel rondjes gedraaid in de theekopjes van Disneyland.... Check
- Heel vaak gezellig getafeld met alle internationals.... Check
- Lekker een middag in Central Park lopen luieren.... Check
- Als een echte New Yorker niet wachten tot het stoplicht op groen springt.... Check
- Een heus Champagne ontbijt gehad..... Check
- Geslapen tussen de beren...... Check
- Moeder's eten meer leren waarderen ;).... Check
- Meerdere bergen beklommen.... Check
- Ruim 6 weken 24/7 met Ceciel doorgebracht zonder ruzie..... Check
- Ruim 6000 foto's gemaakt..... Check
- Iedereen ontzettend veel gemist....... :P
- Mijn tienerjaren achergelaten in Amerika..... Check
- Een echte Amerikaanse suprise party gehad..... Check
- Me laten overdonderen door de prachtige natuur..... Check
- De verschillende kanten van Amerika gezien..... Check
- Geleerd een brandertje aan te steken..... Check
- Heerlijke maaltijden klaargemaakt in 1 pannetje.... Check
- Me vol gevreten aan Amerikaanse koekjes..... Check
- Me vol gevreten aan Amerikaanse burgers.... Check Check Check
- Het verschil geleerd tussen LINKSSS!! en rechts..... Check ;)
- Een super week gehad met Cis en Chris.... Check
- Me op laten maken door Chanel... Check
- Me een echte diva voelen met mijn merk zonnebril.... Check
- 1000x op een dag checken waar nou mijn portemonnee is.... Check
- 1000x op een dag vragen: Jij hebt mijn I-Pod toch?!.... Check
- 1000x op een dag vragen: Cis, waar is mn zonnebril?... Check
- Heel wat miles in de PT Cruiser doorgebracht.... Check
- Meegezongen met de reis-CD's...... Check
- Ceciel vaak haar toonhoogte gecorrigeerd.... Check
- ... Ceciel vervolgens (onterecht natuurlijk... ;)) mijn toonhoogte gecorrigeerd.... Check
- Al mijn spaarcentjes opgemaakt... Check
- Met een kopje Starbucks-choco door de straten van New York gewandeld... Check
- Heel veel lieve en leuke mailtjes/kaartjes/etc gehad..... Check
- En nog heeeeeel veeeeeeeeeeeeel meer!!!!

Oftewel.... ik ben klaar om naar huis te gaan!
Zie jullie in Nederland!

Dikke kus en tot snel!!
Liefs Danielle

  • 19 Juni 2009 - 15:07

    Agnes :

    Hoi de eerste

  • 19 Juni 2009 - 15:11

    Elly:

    gezellig hoor

  • 19 Juni 2009 - 15:13

    Agnes:

    Hoi Danielle
    Wat een leuke en originele manier om af te sluiten!
    Tot strak.
    kus mama

  • 19 Juni 2009 - 15:17

    Elly:

    Ja gezellig je hier weer in levende lijve te zien wat heb je toch ontzettend veel beleefd daar in het verre Amerika maar ik zal je spannende, leuke, byzondere, onvoorstelbare verhalen missen. Nou een hele goede terug reis en tot gauw. voorlopig dus een laatste kus, liefs en goetjes via de mail naar Amerika van Elly

  • 19 Juni 2009 - 16:40

    Tim:

    6000 FOTO'S!!!!!:o:o:o:o

    Zal je usb stick niet vol staan? en is je camera niet versleten? :P

  • 19 Juni 2009 - 17:06

    Sandy:

    Geweldig meid! :D
    Tot snel ;)

  • 19 Juni 2009 - 17:23

    Jorn En Elles :

    Hee Daan!

    Zondag lekker schranzen op de jaarlijkse Koerkampbbq... Check!

    Goeie reis en fijne thuiskomst!

    Liefsss

  • 19 Juni 2009 - 17:55

    Erna:

    Yes, onze Daan komt eraan!!!!!!!!!!!!!!

  • 19 Juni 2009 - 17:56

    Nina:

    Hey Daantje! check
    Je avontuur is alweer afgelopen, geen verhaaltjes van jou meer! Jammer hoor.
    Heb je ook nog foto's van je laatste daagjes?
    Veel succes op je terugreis en veel plezier in NL.
    Ik zie je daar vast wel weer;)
    xxxx

  • 19 Juni 2009 - 19:14

    Back Check:

    Check check, Daniëlle comes back

  • 19 Juni 2009 - 21:19

    Terri:

    Hee Danielle,

    Je hebt echt veel meegemaakt zeg! Een goede terugreis gewenst!

  • 20 Juni 2009 - 09:00

    Monique:

    Fantastisch!! volgens mij heb je 3 rugzakken extra nodig op de terugreis om al je avonturen in mee terug tenemen.ENUEH deze rugzakken hoeft je zus niet te checken dat heb je zelf goed gedaan.Hopelijk tot gauw ziens in wiejhe of in Antwerpen.

    KUZZ


  • 20 Juni 2009 - 10:45

    Myra En Wgm:

    check, we see you en gelukkig dat je het heeeeel leuk hebt gehad

  • 20 Juni 2009 - 16:47

    FFen En Henk Ook:

    en al weer thuis??!!

    groeten uit Veghel en tot binnenkort.Eigenlijk nog wel benieuwd naar je grijs/groen/gele haren!!!

  • 20 Juni 2009 - 18:27

    Susan:

    Ha Daan! Fijn dat je het zo ongelovelijk naar je zin hebt gehad het afgelopen jaar! En nu weer genieten van Nederland en natuurlijk van het lekker thuis zijn! Tot morgen!

  • 20 Juni 2009 - 18:29

    Cis:

    Hoi lieve Sis,

    we zijn weer thuis!! Hiep hoi, ben je eindelijk van me verlost! ;)

    Fijne avond nog enne tot vreets op de bbq morgen! ;)

    xoxo

  • 21 Juni 2009 - 11:19

    Melissa:

    Daantje...

    Het is over het Amerika avontuur, lekker weer terug in Nederland.. Geniet nog ff lekker van de vakantie want straks moet je weer naar school en zie je mij weer ;) jeeeh!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Daniëlle

Actief sinds 07 Jan. 2009
Verslag gelezen: 205
Totaal aantal bezoekers 37431

Voorgaande reizen:

02 Februari 2018 - 31 December 2018

Canada

27 Augustus 2013 - 01 Januari 2014

Australië

08 Juli 2013 - 09 Augustus 2013

Zuid-Amerika

03 April 2011 - 24 Juni 2011

Zambia

15 Januari 2009 - 20 Juni 2009

Amerika

Landen bezocht: