Een nieuw avontuur - Reisverslag uit Wijhe, Nederland van Daniëlle Groot Koerkamp - WaarBenJij.nu Een nieuw avontuur - Reisverslag uit Wijhe, Nederland van Daniëlle Groot Koerkamp - WaarBenJij.nu

Een nieuw avontuur

Door: Danielle

Blijf op de hoogte en volg Daniëlle

16 Maart 2011 | Nederland, Wijhe

Hoi allemaal!

Het is bijna zover: Ik ga ons koude kikkerlandje weer verlaten. Ik zal namelijk 3 maanden in Afrika te vinden zijn!

Begin april vlieg ik samen met Elise, Els en Paulien richting Livingstone, Zambia. Hier zullen we 8 weken lang onze handen uit de mouwen gaan steken. Of we überhaupt mouwen aan zullen hebben, zal ik in het midden laten… ;)
In de ochtenden gaan we werken in een ziekenhuis en ’s middags gaan we community werk doen.

Na deze 8 weken van bikkelen hebben we een paar dagen rust, voordat we aan een safari beginnen. Deze safari zal ons van Livingstone, via Botswana en Namibië, naar Kaapstad brengen.

Ik heb er erg veel zin in en ben heel erg benieuwd wat dit avontuur ons zal brengen!
Ik hoop dat ik jullie op de hoogte kan houden van alle ontwikkelingen, maar of het internet dat ook toe laat is nog de vraag…

Liefs Danielle

  • 16 Maart 2011 - 16:55

    Karen:

    Heel vet Daantje! Ik ben benieuwd naar je verhalen! Liefs

  • 16 Maart 2011 - 17:03

    Nina:

    Hi Daan!
    Wat leuk dat je naar Afrika gaat! Ben jaloers!!! :)
    xxx

  • 16 Maart 2011 - 17:52

    Tetske.:

    Leuk dat je weer verhalen gaat schrijven. Ben benieuwd! Alvast veel plezier!

  • 16 Maart 2011 - 18:23

    Tim:

    Leuk zeg!

    ik wacht af naar je verhalen.
    alvast veel plezier.

    Tim

  • 16 Maart 2011 - 19:49

    Fien:

    Ha Danielle
    spannnend!!!
    en hoe moet het nu verder met de huisspin?!

  • 16 Maart 2011 - 20:50

    Ceciel:

    Boehoe... snik! Nou moet ik het zonder mijn zusje doen! Gezellig in huis.. :( Gelukkig is het nu maar voor 3 maanden! Geniet jij, dan studeer ik! Maar laat me dan wel even meegenieten via de mail enzo!

    xx

  • 17 Maart 2011 - 08:51

    Marloes:

    Leuk! Alvast heel veel plezier! Internet zal vast geen probleem zijn. Afrika is niet zo heel erg zoals wij altijd denken! :) Geniet ervan meid! xxx

  • 17 Maart 2011 - 10:19

    Agnes:

    Het aftellen is al ................
    Nog even wat euro`s ........
    dan inpakken en ........

  • 17 Maart 2011 - 12:03

    Christa:

    Ik ben zoooo jaloers!! Super gaaf :) Hopelijk kun je ons een beetje op de hoogte houden! ;) Xx

  • 18 Maart 2011 - 10:37

    Lianne :

    Hee Daan,

    Super dat je weer een nieuwe reis gaat maken.
    Ben heel benieuwd naar al je verhalen en ga je zeker volgen!
    Succes met de laatste voorbereidingen!

    Liefs

  • 19 Maart 2011 - 22:01

    Melissa:

    Hey Daan!!

    Leuk, leuk, leuk!!
    Weer een nieuw avontuur, ik ga je natuurlijk volgen, hoop dat je het naar je zin gaat hebben!

    Hoop dat we elkaar nog zien voor je reis, en anders heel veel plezier!

    Xxx

  • 24 Maart 2011 - 15:37

    Paulien:

    Daan... We gaan al bijna!..
    Super gaaf man! Heb er zin in!..

    xx

  • 27 Maart 2011 - 16:15

    Auntie:

    hey Daan,

    So top dat je dit gaat doen kunnen wij ook gaan genieten van Afrika via jou en dat voor noppes...:) Geniet er van
    kuzz

  • 27 Maart 2011 - 16:49

    Elly:

    Eindelijk een (verwachte) reactie van mij maar beter laat dan nooit.
    Nu ik dit type denk net over een week is dus je avontuur ECHT begonnen, en zul je weer veel nieuwe ervaringen opdoen.
    Maak er samen een fijne tijd van en ik zal zeker je mooie reisverhalen weer met plezier volgen. (en op tijd een reactie geven)
    Lieve groet
    Elly

  • 02 April 2011 - 17:04

    Elly:

    Hallo Daniëlle,

    Nog een nachtje slapen en een keer handballen en dan begint je grote avontuur .

    Maak er een onvergetlijke tijd van.

    Groet Elly


  • 03 April 2011 - 12:59

    Elise:

    Veel plezieer en een goede reis :)!
    xx

  • 03 April 2011 - 13:54

    Manon:

    He teammie!

    Heel veel plezier en geniet ervan!
    Goede reis en pas goed op elkaar!

    Liefs manon!

  • 03 April 2011 - 16:35

    Monique Koopman:

    hoi danielle,
    een hele goede vlucht en heel veel plzezier. geniet ervan groetjes monique.

  • 03 April 2011 - 20:02

    Henny Hoonhorst:

    Hoi Danielle
    Goede vlucht met ze vieren en ik zal je s morgens missen bij AH maar ik blijf je volgen.
    groetjes Henny

  • 05 April 2011 - 20:51

    Fien:

    ha danielle
    ben benieuwd wanneer je dit leest....
    en hoe het met je is natuurlijk!!!
    xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Daniëlle

Actief sinds 07 Jan. 2009
Verslag gelezen: 252
Totaal aantal bezoekers 37435

Voorgaande reizen:

02 Februari 2018 - 31 December 2018

Canada

27 Augustus 2013 - 01 Januari 2014

Australië

08 Juli 2013 - 09 Augustus 2013

Zuid-Amerika

03 April 2011 - 24 Juni 2011

Zambia

15 Januari 2009 - 20 Juni 2009

Amerika

Landen bezocht: